Thursday, January 30, 2014

gary


ohoi~~!!
banyak benda yang jadi
dalam banyak banyak benda tu apa yang paling tak seronok
ah!~tolak tepi benda tak seronok tu
benda seronok lagi banyak boleh tolong tutup tutup benda yang tak seronok tu
biar benam jauh jauh

umur tak selari dengan perangai
ohho!!
ayat di atas adalah untuk diri sendiri
jangan ada pulak yang tersalah tafsir sendiri
peace :)

beberapa perkara sudah selesai
tinggal se- dua- perkara atau kurang dari beberapa yang perlu perhatian
beberapa perkara jugak telah berubah
tinggal se- dua perkara yang perlu diubah

tengah mempersiapkan diri menjadi wonder gadis
life will hit you hard
reality will hit you harder






1 comment:

  1. ohoi!
    sila jadi doktor cantik okay
    aku tau kalau dah start housemen cantik tu dah boleh simpan dalam almari
    aku touchdown march, sempat jumpa dulu kot
    kalau tak sneaker pink kau aku jual :)

    aku tau kau doktor, tp reply msg aku boleh ke idok
    xoxo

    ReplyDelete