Wednesday, September 22, 2010

imbalance

wut a long list..
phewh~~ @______@
2 weeks break...
there so many things to doAlign Center
but not done yet
haha..*tu la pasal,ikut nafsu semua nak buat*

balik from bangalore
mulut sentiasa ada makanan
ouh~~im full..seriously ^^

2 days dkt malaysia..
  • nasi lemak
  • mee goreng
  • soto mak
  • laksa
  • satay
  • rendang y bpaling best
  • lemang
  • wut else?
  • owh..mcD-thx kamu

banyak sungguh
tp y paling lawak is
petang td..when my mum nk ukur badan my sis n me
mak amik kakak dulu
nex is me
suprisingly..my shoulder is mcm biasa la lagi lebar from my sis
but when go to waist..hahah *weee~~lagi kecik from her*
n my sis keep telling y my body is imbalance..
haha so wut..im fine with dat..huhu
sory sis..korset is no-no untuk saya..
yippee~~

ok2 dh out of topic..

bb~~^^

No comments:

Post a Comment